dimecres, 18 de desembre del 2013

Llença't

La nit del divendres continua viva i molt prompte tornarà a ser un blog un poc més regular. L'absència d'entrades promeses setmanes passades ha estat perquè tant jo com els meus companys no estem passant per un bon moment però com diuen, no hem de decaure i avui ha arribat el dia en què m'he alçat motivat  i m'ha aparegut al "mp3" anant a l'institut una cançó que vaig conèixer gràcies a la meravellosa sèrie "Polseres Vermelles" anomenada "llença't". Una cançó que recomane a tots aquells que m'acompanyen en aquests moments i en els que vindran que ja hem comprovat que no seran gens fàcils, però com sempre dic tenim ments meravelloses sols hem de llençar-nos per aconseguir els nostres somnis i lluitar per ells. Millors moments vindran.




Molt prompte a la nit del divendres continuarà l'especial Frozen amb la tercera part d'un ressorgir. No dubtes en fer cap comentari o cap petició. Ens veiem aviat! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada